Mirza dan Ibunya ketika join aktiviti aku kat Kampung Buku...Tersenyum simpul nampak!


Posing Mirza bila aku ambil gambarnya...Macam tue lerr anak ayah!

Bila tengok gambar ini, teringat masa aku bawa wife dan anak aku (masa tue baru sorang) pergi ke kampung Buku (Lubuk Semilang) buat aktiviti ngan budak-budak MRSM Langkawi...Seronok jugak bila dapat bawa sekeluarga pergi berkelah macam nie. Rasa-rasa dah lama kami tak buat aktiviti macam nie. Cuma hujung minggu aktiviti kami sekeluarga pergi melawat emak mertua aku di Kedawang.

Comments (5)

On 10:38 PM , simah said...

wei duduk kat comp lab tu kerja wei...jgn dok main blog ja satu hari hehehe...addiction is badddd...

aku rindu nak mandi kat pantai tengkorak...my fav beach ...waaaaaaa nak pi langkawi......

 
On 9:57 AM , kayhus54 said...

Wei aku bukan kat comp lab lerr..aku dok library...online 24 jam....mmg pc kat sini sedia ada internet...mana ada dok main blog jerrr...

Hmmm hang ingat lagi kat telaga tujuh masa kita pi berkelah lepas exam SRP

 
On 4:15 PM , simah said...

sapa yg tak ingat...telaga tujuh aku lemas kat situ hehehe..cikgu apa ntah.. (muka hitam manis tu) selamatkan aku..seng chee ingat aku main lagi tu heheh awat? kat situ lani jadi apa?

 
On 11:06 AM , kayhus54 said...

dah lerr aku pun teringat masa hang lemas...dok nk selamat hang Mek Jad(Siti Hajar Ramli- la ni jadi nurse kat hospital langkawi) pulak lemas...alah cikgu BM kita masa form 3..Cikgu Hashim

 
On 3:38 PM , simah said...

mek jad tak ok tak? dia tak jadi apa apa kan? sapa selamatkan dia? hang ka? hehehe wei..bahaya la telaga tujuk...boleh lemas ja org..