Rasa agak lama aku tak menulis dalam blog aku nie...sesekali rasa rindu menerjah dalam hati tapi tuntutan kerja lebih penting dari segala-galanya...dalam minggu-minggu yang agak kalut dan serabut, sekali-sekali datang ilham untuk dinukilkan dalam blog ini...tapi sayang aku tidak berbuat demikian kerana masalah teknikal dan hal-hal yang membabitkan urusan kerja...namun yang pasti aku akan tetap terus meluahkan rasa...Disini ingin aku ucapkan Selamat Hari Ibu...Selamat Hari Belia...dan Selamat Hari Guru...

Comments (5)

On 6:32 PM , simah said...

dan selamat hari sibuk...sibuk ngan kerja utk semua..(weii..aku sorang ja ka yg tak sibuk ni???)..iskh..sodeh eden..

 
On 8:44 AM , kayhus54 said...

Wei!! hang jgn kata lagu tue...sedih aku dengaq!! hehehe

 
On 4:43 PM , simah said...

mat kie...pi kat setting...click on comments and change to *anyone can comment* ..sekarang ko hanya benarkan *registered only* ..bagus jugak..padan muka si shazril tu kena create a blog!! hahahaha

wei shazril.. comment hang tu boleh hang jadikan satu blog entry dah wei!!! ..Glad to hear that ur still alive ..

 
On 4:44 PM , simah said...

by the way shazril..kat sabah n sarawak banyakkk lagi sekolah guna generator...

 
On 9:42 AM , kayhus54 said...

Shazril selepas pertemuan hang dan aku mlm tue,dapat aku rasakan yang hang alami satu episod yang paling sedih dalam hidup hang...Aku amat bersimpati namun apa yang dapat aku lakukan pada hang...faktor jauh yang menjadi penghalang antara kita untuk berkomunikasi yang lebih berkesan...Aku kagum dengan hang...dapat atasi masalah dengan menyibukkan diri walaupun hang terpaksa 'alone' dalam menempuhinya...lambat-laun pastinya hang akan dikenang oleh insan-insan yang alpa tentang kewujudan diri hang sebagai insan yang banyak membantu mereka dalam kesusahan...Ingatlah disitu hang dapat menilai yang mana KACA dan yang mana PERMATA...